Advertlets

Isnin, Ogos 31, 2009

Man Utd 2 - Arsenal 1

Bila kalah tak payah cerita panjang.

Ulasan utamanya, kalah nasib. Semua orang cakap macam tu. Dah.


9 ulasan:

noor afzan berkata...

kalah nasib..?

ka..
nasib kalah..?

maaf, saya x bape layan football..

Juan Nazlan berkata...

mana orang2 yang cakap nak ayamkan player Man Utd haritu? hahahaha..

apa pun, cayalah player arsenal!!

amANI berkata...

^afzan^

Nasib-nasib je kalah. Atau terkalah.

^Juan^

Hahah, memonyetkan itu dapat, gol je tak dapat.

Takpa, masa kalah kita duk diam, nanti menang kita sembang.

meyour berkata...

apa ada pada menang???

sorak la....kita

amANI berkata...

^meyour^

Menang dapat seronok. Tengok bola tanpa menyokong tidak seronok.

Ummi Amani berkata...

kalah nasib ya.kalau bawa isteri tengok sama sure menang malam tu.kesian arsenal.hehehe.

Helmie Hleb berkata...

eh kiter x kalah nasib beb..1st half ptt dh 2 bijik..Carrick n Fletcher ptt dh kena buang..main jht gile..huhuhuh..Fokus nxt game!..hehhe

saiful berkata...

Tunggu kat Emirates pulak...

amANI berkata...

^Ummi Amani^

Nak bawa isteri boleh, tapi anak-anaknya mau tinggal mana?

^Helmie Hleb^

Lebih rela dan sedap dengar Arsenal kalah dari Man Utd menang.

^Saiful^

Yep, tunggu repeat balik kat Emirates.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...