Advertlets

Jumaat, Ogos 07, 2009

Ringkasan

Semua dibawah adalah perkara duniawi semata. Tapi sebab macam banyak je mende-mende separa lagha separa manfaat ini, disenaraikan secara pendek ajelah.

1. Aku baru nak siapkan SD - The Buku (edisi kertas). Jadi hadiah pemenang kuiz Catatan Diego belom sampai lagi la. Yang dah bagi alamat hanya noorafzan dan azmir. Juan nak kutip sendiri. Yang lain? Tuntut di tangan?

1. a z m i r
2. duta
3. sheyda
4. redghost
5. hanimdroid
6. rage
7. noorafzan
8. Saiful
9. Juan Nazlan


2. Hujung minggu ni ke KL. Berlibur? Tak kot. Aku ada kerja di PD, Isnin dan Selasa. Memberi latihan plak. Lena jugak la para hadirin sekalian dalam sesi itu nanti. Untuk itu, soalan kuiz, hadiah coklat apa semua dah disiapkan dah. Hahah.

3. Sapa yang sepatutnya set-up Liga AMP Fantasy Premier League? Aku dah siapkan pasukan dah, liga private je belum masuk. Saiful ke Apek yang incas nih? Hahah. Kelakar plak. (Saiful dan Apek adalah dua watak yang berlainan ye). HMD aka Rage, ko nak join kan? Jom. Main mende ini boleh menambahkan KPI kompeni ko. Percayalah. Aku terperasan Kudin ada shout dalam FB dia mende ini gak, bleh ajak dia main sekali. Lebih lanjut? http://fantasy.premierleague.com.

Berikut adalah statistik season lepas:

4. Kalau semuanya mengizinkan, 16 Ogos mungkin aku turut serta dalam program Derma Darah ANSARA seluruh Malaysia. Aku melibatkan diri untuk venue di JUSCO Bukit Indah. Para alumni @Lambaian akan dirancang satu aktiviti hujung minggu kalau penyertaannya menggalakan. x-PDRM di Johor pon tak salah kalu nak turun sini memeriahkan keadaan.

Itu sahaja. Selamat berhujung minggu. Tata. Nano?.


4 ulasan:

hanim berkata...

tuntut saja di tangan! hebah2kan berita, sy dtg menerjah kediaman a.adam

noor afzan berkata...

kalu dah send bagitau yer~
x sabar noo..
hehe~

Rage berkata...

weh aku mng prize gak ek?bile lak aku jwbb btul contest kau..dh lupe plak..hahaha..mmm bab fantasy football tu nnt tgk ler nnt..aku takder ms nk bli player..hahha..aku nyer agent smua obselete vrsn..tatau any dev ttg player yg hbat2..hahaha..tp tgk ler nnt kalo smpat sure join nyer...eh ltst news ttg Viera nie?tba2 snyap jer

amANI berkata...

^afzan^

oke. tunggu nak masuk sampul je nih.

^hanim^

kot free masa hujung minggu ni masa derma darah bleh je ambil di tangan.

^rage^

ko mendapat markah percuma untuk salah satu komen dalam siri tersebut. aku tahu. aku baik hati. hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...