Advertlets

Jumaat, Mei 22, 2009

Sukan Minda

Mende ini aku dah dapat dalam 4-5 tahun yang lepas. Dari Adz.

Tapi haram, aku tak dapat me nyah kod sukan ini masa itu. Masa itu internet di pejabat aku adalah dail-up. Jadi kekadang je aku guna. Aku bookmark dan simpan. Kekadang aku terbelek bookmark, aku cuba. Tetap tak jadi.

Tapi hari ini. Menjadi. Aku baru betul-betul paham. Kenapa ambil 4-5 tahun? Entah. Nak kata aku koman spanar pon tak pe. Janji aku dah dapat tahu.

Sila cuba sendiri. Bila sudah tahu cara menyah kod kan sukan ini,boleh la takbur dan riak sendiri dan tunjuk kat rakan. Cuma jangan beritahu rahsianya. Ini adalah perjanjian tetap untuk bermain sukan ini.

Selamat bersukan.

Sukan Minda - Petals around the rose



5 ulasan:

a z m i r berkata...

amANI - hahaha! dah dapat! best..best..best.. thnx 4 sharing bro!

saifulazrul berkata...

Menarik !

amANI berkata...

^azmir^

Dah dapat? Syabas, anda dah menjadi Potente of the rose. Boleh riak takbur dah war-warkan kat GBS yang lain.

^saiful^

Bila dah dapat bagitau ye. Tapi jangan la amik 4-5 tahun dari sekarang plak. Heheh.

hanimndroid berkata...

ayyak, so not me menyolosaikan bondo2 alah ni. alihkan kiblat, hjg2 mgu g sarapan! muahahaaha

amANI berkata...

^hanim^

Ala hanim, tak dapat ke? Cuba lagi sungguh-sungguh. Hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...