Advertlets

Jumaat, Mei 08, 2009

Hari Ini Hujung Minggu


Ammar suka menulis dan mewarna. Segala gambarajah akan dia kerjakan.

Pegi supermarket. Dia belek habis semua kaler pensel.

Nak buka dan main.

Dah 5 buah buku mewarna atau belajar menulis telah dikerjakan Ammar. Semua ummi dia dah buang dan beli yang baru.

Tak sempat panas punggung sampai rumah, buku baru pon Ammar kerjakan.

Aku predict, Ammar akan pandai melukis.

Macam aku. Hahah.

5 ulasan:

Mard berkata...

dia melukis di dinding tak?
hehehe

redghost berkata...

bagus bagus...jangan dihalang kreativiti anak2.

duta berkata...

+ lukisan adam +
setakat ni i baru jumpa ADAM FONT TYPE je... lukisan? ? ? ?

amANI berkata...

::TM::

Ada jugak, tapi lepas kene cubit dengan ummi dia. Dah kurang. Memang memastikan, buku tulis dan lukis je boleh conteng.

::Red::

Ye betul, aku galak je. Tapi jenuh oo nak layan permintaan dia untuk melukis kereta berulang kali. Hahah.

::Duta::

Hahah, aku punyai bakat terpendam untuk melukis. Tapi sebab terpendam je kan, maka takde la sangat hasil usahanya.

redghost berkata...

+Amani+
potostat gamba kete banyak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...