Advertlets

Selasa, Mei 05, 2009

Hanya baju itu yang penting

Cakap banyak tak guna. Releks-releks tunggu awal pagi nanti.

Kalau Ammar merengek lagi gatal-gatal satu badan payah nak tido. Aku ajak jugak tengok tv pagi nanti.

Ada sapa-sapa nak aku tolong sms bila Samir Nasri menyepak lencong gol lepas Van der Sar lagi dua kali nanti?


ada ke iras-iras Samir Nasri?

Kemaskini Rabu, 10 Pagi.

1. Tanpa hipokonkrit, syabas buat Man Utd sebab kucar kacir kepala otak Arsene Wenger dibuatnya.
2. Aku tengok dari awal sampai abis ok, bukan tengok keputusan kat cenel 811.
3. Syabas juga buat pasukan Kedah, 7-0 ye Hanoi Fc kena. Tapi boleh pulak kelab Eastern Athletic dari HK menang dengan Chonburi Thailand. Komplot ke hape.
4. Ammar memang merengek kegatalan. Lepas basuh, sabun dan sapu losyen. Dia terlena sendiri di separuh masa kedua.
5. Aqil malas dah nak layan tengok, bila dah 2 gol, isap susu botol lagi feel.
6. Ada lagi sekali jumpa Man Utd 2 minggu lagi, mana tau nak repeat balik kan.

11 ulasan:

Juan Nazlan berkata...

sahih malam ni tidoq lena.. bangun pukul 6.30 pagi, tengok berita kat tv 811.. Ars 0 Man U 2..

Helmie Hleb berkata...

mlm nie pntg gile..gua akn tido awl n sharp 230 gau akn bersengkang mata..v persie 2 bijik beb mlm nie..almunia superb...

Saiful berkata...

Malam ni Kedah belasah Kelab Vietnam 7-0!

Rasanya Samir Nasri tak boh gol kot. Fabregas yang boh 2 bijik. Harap-harap jaga sat lagi...

Adam Ruslan berkata...

::juan::

hahah, tengok la sampai abis.

::rage::

kalau ko serabut sekarang, Arsene Wenger lagi serabut aku rasa.

::Saiful::

tengok ke game pagi tadi?

shooter berkata...

aku dengar arsenal kalah....ye ke? (buat-buat tanya)

Adam Ruslan berkata...

::redghost::

tanpa rasa malu aku kata Arsenal memang kalah.

saiful berkata...

Saya bangun tengok. Hmmm... Tak pa Pilihan saya Barca :)

Juan Nazlan berkata...

hahaha.. kan aku dah cakap.. 3-1, 2-0.. sama ja defisit dia.. kalau nak pakai baju MU time final nanti bagitau la.. aku ada lebih..

Adam Ruslan berkata...

::saiful::

Barca? Hemm, sokongan moral je la. itu pon sebab ada Henry. Dan Messi.

::Juan::

Takpa2, ada lagi satu game dengan Man Utd. Masih belum berhenti berharap.

Helmie Hleb berkata...

hahaha..keciwa beb kalah nie..aku kna kutok rapat gile kt opis..nk ltak muka kt maner dh nie..hahaha..wekend nie jupe chelsea lak..harap2 smua player dh recover from defeated ler..

Adam Ruslan berkata...

::rage::

hahah, sape suh ko bakar geng-geng Man Utd awal2. Sikit je dah la.

Ok la tuh, Arsenal lawan Chelsea, kalah lawan kalah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...