Advertlets

Jumaat, Mei 15, 2009

Sengit

Apa-apa boleh terjadi hujung minggu ini.

Kalah ke, menang ke, juara ke hape ke. Tapi aku menjangkakan saingan sengit.

Jangan harap aku berdiam diri berpeluk tubuh tanpa membuat apa-apa.

Ah, siapa kata aku nak tunggu final AF? Entah sape-sape yang menyanyi pon aku tak follow.

Siapa kata aku tunggu Man Utd jadi juara ke tidak ke? Tak teringin la.

Piala Sudirman? Huh, mungkin aku akan tukar-tukar cenel untuk tengok, tapi ada peluang ke?

Barcelona menang La Liga? Ah, tak mencabar langsung.

Aku tunggu yang ini, ini lebih sengit.

Antara Saiful, aku, Juan dan lain-lain.


Sapa-sapa teringin, boleh cuba season depan nanti. Kirimkan emel, kita main ramai-ramai.

***KEMASKINI 19 MEI 2009***

Sebab dah naik mesti la tunjuk bukti kan. Huhu. Kalau kalah duk diam je. Ini la adat pertandingan.



3 ulasan:

saiful berkata...

Pening nak susun formation player minggu ni... Nak kena buat di luar kebiasaan kot...

amANI berkata...

^saiful^

heheh, taktik mengena minggu ini.

saiful berkata...

Adoi... Kena potong banyak pulak tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...