Advertlets

Sabtu, September 05, 2009

Hari Ini Hari Cuti

Hari ini aku dengan berbesar hati mengumumkan cuti umum buat semua pembaca-pembaca blog ini tidak kira di mana jua anda berada. Hari kebesaran macam hari istimewa hari ini memang elok kamu semua bercuti berehat banyak-banyak kat rumah.

Tambah-tambah berpuasa pula. Nikmatilah cuti ini dengan sepenuh hati. Lagi elok kalau boleh bersama-sama keluarga.

Sapa-sapa yang tidak bercuti hari ini, aku rasa agak murka. Sebab kerajaan komunis sendiri bagi cuti hari Sabtu. Awat hangpa tak cuti pulak?

Sekian.

Mekasih buat isteri tersayang yang sudi mangkit awal dan mengarang entri buat kekasih hatinya.

5 ulasan:

mytunes berkata...

dah habeh tu kerja saya penulis skrip untuk televison terkemuka di Brasil. mana bley cuti..... (saya bukan Duta @ nama sebenar)

noor afzan berkata...

huhu..
saya keje hari nih..
camane nih..??

amANI berkata...

^mytunes^

Hari lain boleh nak keje, tapi jangan la hari ini. Hari ini terlebih spesel sikit untuk aku. Huhu.

^afzan^

Takpe, lain kali, tahun depan, tarikh ini, sila amik cuti ye.

anur malati berkata...

saya dh cuti ni. nk celebrate same :p

amANI berkata...

^anur^

Dah memang tiap2 hari cuti apa kes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...