Advertlets

Khamis, Julai 02, 2009

Testimonial SD

Ada sapa-sapa nak tambah sebelum aku nukilkan dalam bentuk salinan keras?

“Jalan cerita menarik, kalo buat drama pendek leh layan la..tapi cam ku kenal je Diego ngn Marcia nih..- sheyda

"mula-mula aku tak faham...setelah wife aku cerita balik barulah aku tau siapakah 'diego' dan siapakah 'marcia'" - redghost

"wahh.... suka laa cerita alihbahasa LA USURPADORA ni... kira drama wajib tayang ni... kelass.... i bagi waktu perdana drama ni” - duta

"nguahahhah, diego, diego (mengeluh..eh, apa pulak, marcia tak cakap ape pun" - hanimdroid

"bolehlah submit kat mana-mana pengarah. Filem pendek pun ok dah...” - saifulazrul

"saya peminat citer diego & marcia...” ziraniza

“oh..tak tau nk sedih ke tak..muahaha..” - kaler_pensel

“kau ni boleh tulih skrip drama la..aku dok baca kau punya entry2 ni...mmg ada gaya..dari segi bahasa semua tu..” - anese

"wah, dah buleh jadik pengarah telenovela” - Mard

7 ulasan:

redghost berkata...

+duit muka lancer+
sila amek civic lagi best sekian terima kaseh

Juan Nazlan berkata...

hahaha.. aku sokong lancer GT..

amANI berkata...

^redghost+juan^

KALAU aku ada rezeki merasa beli Lancer, aku cabut lambang 3 segitiga tu dan tulisan Lancer itu dan bubuh lambang Proton dulu dan tulisan SAGA. Warranty tak void kan? Hahah.

Woi, ni sesi Testimonial. Sila respek.

redghost berkata...

aku cadangkan ko convert lancer tu jadi waja balik. sebab aku dah semak mate memandang waja yang nak jadi lancer kat mesia nih.ni kes waja ade hati nak tailgate aku.ces...

amANI berkata...

^redghost^

Itu la, sape buat camtu memang hipokrit dan hanya menipu diri sendiri.

Moyes berkata...

testimonial tu hape?
kisah catatan diego tu tak sempat bace habes la.

amANI berkata...

^moyes^

Ini bukan untuk Catatan Diego, ini untuk Sinetron Dramalova - SD.

Belum abis baca? Kasihan. Ko terlepas kisah yang hebat. Hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...