Advertlets

Isnin, Julai 20, 2009

Buat ajelah

Sejak aku mula memblog, tak pernah aku mendapat arahan 'tag'. Hahah. Tapi ada jugak yang berani, cuba-cuba menge'tag' aku. Ini noorafzan yang mintak aku siapkan. Orang kasik, kita buat je la. tapi aku kasik sentuhan bolasepak sikit kat mana-mana yang perlu. Baru la berkonsep. Ini main tanya rambang semacam je.

♥APAKAH PERASAAN ANDA?


Tertanya-tanya, kenapa tiap soalan ada bentuk hati? Ada hatikah soalan ini pada aku? Mesti pompuan yang buat tag ni kan? Hahah.

♥SAYA NAK MAKAN..

Buah durian. Tiada teman dan bersendirian menyebabkan hasrat ditangguhkan.

♥SAYA TAK SUKA

Surat khabar Metrologi dan Kosmologi sebab bahagian sukan dia sikit gila. Penuh dengan iklan nombor 4D, ON PANAS, ON SUNYI, Ringtone ke hapa. Takda wartawan sukan ke? Ke semua wartawan sibuk scoop hal artis kahwin cerai, pemain bolasepak gosip dengan artis, budak sekolah rendah bergaul bebas dsb?

♥IMPIAN SAYA

Nak menjadi jurulatih sukarela pasukan bolasepak sekolah rendah. Juga menamatkan satu pertandingan lari berlari marathon sementara masih berkeupayaan. Target dalam 3-4 jam kira ok la. Hahah.

♥HAIWAN YANG AKU TAK SUKA

Reptilia, banyak la pengalaman bersama encik 'U' pada zaman kanak-kanak yang menyebabkan aku gerun.

♥HARAPAN SAYA

Agar kompeni aku tiba-tiba kasik bonus 3-4 bulan tanpa sebab. Kemudian membayar gaji aku seperti pemain bolasepak EPL. Seminggu 100k pound sterling pon ok dah. Aku janji tak demand tinggi sangat macam Adebayor.

♥JIKA MASA BOLEH BERPUTAR.

Ini bukan menyesal, tapi dah tanya kan, aku nak menawarkan diri mengambil penalti perlawanan akhir bolasepak zon Ampang bawah 12 tahun. Aerul Arpa yang dipilih telah menyepak lambung bola tersebut melewati palang. Kami kalah. Mula-mula jurulatih dah panggil aku, kemudian berubah hati memanggil Aerul Arpa. Mungkin sebab masa berlatih ambik penalti, dua kali aku amik, dua-dua tersasar dari tiang gol. Hahah.

♥HP SAYA

Sangat champion. Hampir berumur 4 tahun tapi masih segak bergaya. Boleh amik gambar, video, mms, cek emel gmail, cek emel yahoo, bukak sokkabar bahagian sukan juga tengok status fantasy premierleague. Jangan tanya berapa megapixel, sebab belum tertakrif megapixel tu apa masa henpon ini keluar. Juga 3G. Mana ada G, G nih. EDGE sudah. Belum pernah kene repair. Cuma mode getaran sudah gagal berfungsi. Cuma takde radio. Itu je kekurangan yang aku rasa perlu tapi tak ada untuk henpon ini.

♥SAYA PERNAH BERCINTA SEBANYAK...

Benar-benar serius terhadap karier bercinta. Sekali je. Hahah. Owh, jatuh cinta sama Arsenal masa tahun 2001. Ada sikit-sikit pengaruh dari Arzame Wenger sebab selalu ikut dia tengok kat Safiah. Hahah.

♥SAYA SUKA PADA

Segmen sukan dalam surat khabar, internet dan berita tv.

♥PERNAH DI KHIANATI

Pernah, Thierry Henry mengkhianati aku dengan berpindah ke Barcelona. Viera pon, apa la sangat Inter Milan itu? Juga Hleb. Kan tak pasal-pasal dah nak kene tukar-tukar je skarang.

♥APA YANG ANDA LAKUKAN KEPADA ORANG YANG MENGKHIANATI ANDA?

Aku memang berharap Henry menang jugak CL dengan Barcelona. Mujur dia menang dah season lepas. Jadi tidak tersalah la langkah dia. Tapi Viera dan Hleb, korang memang tersilap langkah.

♥SENARAIKAN 8 ORANG YANG ANDA INGIN TAG:

Kalau mahu menjawab dalam bentuk sukan atau kegemaran masing-masing, sila jawab:

Encik Juan
Encik Saiful
Encik Redghost
Encik Duta


4 ulasan:

Juan Nazlan berkata...

hahaha.. cabaran tag sudah diterima..

redghost berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
saiful berkata...

Alamak dah kena tag!

amANI berkata...

^Juan & Saiful^

Sila-sila. Tapi Saiful, lama dah tak dapat nak mengakses blog ni cemana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...