Advertlets

Sabtu, Oktober 17, 2009

Hari Ini Hari Minggu

Lama tak buat sesi hari minggu. Kali ini keluar satu.

Selamat Hari Minggu untuk semua. Yang mana masih beraya, teruskan menyambut raya. Yang mana tak sempat puasa 6, ruginya rasa. Yang mana ada jemputan rumah terbuka, jangan buat lupa. Makan percuma.

Sekian.

Nota kaki berbuai: KL, jalan jem tak minggu ni? Takda tol percuma ka sempena Deepavali?

2 ulasan:

a z m i r berkata...

hmm..beli lah satu dulu. kalau takde yang merajuk kira ok lah. kalau sorang lagi merajuk, belikan yang baru jugak untuk dia. yang lama tu hadiahkan kat jiran sebelah. kan pakcik diego kaya katanya...

amANI berkata...

^a z m i r^

Hahah, nak guna duit raya dorang la. Duit sendiri tak sampai hujung bulan dah kekeringan.

Basikal lama tu, jiran yang hadiahkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...