Advertlets

Isnin, Mac 30, 2009

Lawatan Memori III - Perintis

Kali ni pendek je.

Kot sesapa yang ada FB, aku rasa mungkin ramai dah ambil tahu kot, sebab perhubungan alam maya tanpa ikatan ini memang memudahkan.

Buat sesapa yang nak tahu apa perkembangan ringkas batch senior kita, yang nama Perintis la katakan. Ini blog ringkas mereka. Aku ingat satu dua post je, tak terkira jugak la banyaknya.

Lebih kepada hasil usaha Mat Tiara sendiri untuk tatapan orang ramai. Tapi bagi aku cukup bermakna. Buat dia dan mereka. Ringkas dan tidak formal. Tak la kene letak segala bagai butir-butir. Pengganti cakap-cakap bila bertemu kembali.

Blog Mat Tiara pon aku baca. Baca suka-suka je, mula-mula terjumpa pon sebab blog kawan Kuala Lipis dia. Aku ada letak link itu sebelum ini.

Dah, layan. Perintis MRSM PDRM.

Muka Wan Mohd Rezal juga ada. Orang yang masih tidak puas hati dengan Ahmad S walaupun dah masuk universiti. Sampai Ahmad S rasa nak balik Sg Petani dan dan time tu jugak. Harap ini adalah kenangan je. Tiada dendam lagi.

Dorang pun ada cuba membuat website rasmi, tapi juga sangat ringkas. Lepas dorang buat gathering tahun 2002. Ada dalam blog di atas. Cari la. Yang penting, ada juga link ke Chunkies dalam website itu. Serta beberapa gambar di culik dari web Ustaz (anglefire) & blog Rozeman dalam blog Perintis itu.

Sekian buat makluman.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...