Advertlets

Selasa, Februari 24, 2009

Jalan-jalan cari jalan

LAYANG-LAYANG ANTARABANGSA PASIR GUDANG 2009
Tempat: Bukit Layang-layang Pasir Gudang
Tarikh: 21 Feb 2009
Masa: 8.00 Pagi - 6.00 Petang











Nota Lawatan Sambil Belajar:

1. Aku memang suka bawak anak-anak jalan-jalan melihat mende-mende percuma sebegini.
2. Aku tiada salji untuk buat mainan anak-anak (aku hanya boleh tumpang gembira melihat orang lain main salji dengan anak-anak)
3. Aqil sangat teruja, balik pun nak tengok layang-layang lagi!.
4. Aku singgah rumah Pak Mus. Anak-anak dia terutama Mat dan Kak Cik sangat suka main dengan Aqil & Ammar. Balik siap peluk cium lagi. Mat tunggu tepi Aqil sampai dia bangun tidur.
5. Dalam suratkhabar mengatakan ada 2 layang-layang yang terbabas dan tersangkut pada khemah dif jemputan. Ikan kaler oren itu salah satu daripadanya.
6. Tahun lepas aku terlepas agenda ini, tahun ini aku pastikan aku tak terlepas lagi.
7. Layang-layang Batman aku beli untuk Aqil masih belum diterbangkan lagi. Hujan dikala petang.

Sekian.

8 ulasan:

redghost berkata...

2. Aku tiada salji untuk buat mainan anak-anak (aku hanya boleh tumpang gembira melihat orang lain main salji dengan anak-anak)

Yeen ngan Yantie je leh main salji ngan anak2.tapi kat genting dah ada dah salji buatan.bleh bawak anak2 hang pi sana. sejuk ketaq lutut... tak agak2 nak bagi salji puteh bagai semboq buihhhh....kekekekeek

redghost berkata...

wei hang buat wau pakai paper ngan lidi ka???? teringat aku pon ade buat jugak kat kampung. siap kena imbang lagi.

takdak ka pesta caplong kat johor?

saifulazrul berkata...

Saya biasa lalu kawasan tu tahun lepas tapi tak sempat pi tengok. Waktu tu tengok Kedah lawan Johor FC.

amANI berkata...

::red::
aku nak salji free. hahah, jeles sebenarnya.

itu layang-layang model pra percubaan kanak-kanak di taman berdekatan yang aku rasa teruja dengan pesta layang-layang antarabangsa ini. Tapi tidak menggunakan asas yang betul.

::saiful::
ini pun memang kali pertama pegi sini. agak meriah. yang penting percuma. hahah.

hanimndroid berkata...

gigih nya amar dan aqil lena tghari gat2 tuh...

eh tahun ini ada layang2 katak lah. tahun lepas xdak pun.

amANI berkata...

::hanim::
mekasih kerana sudi datang. kalau perasan, kami bersarapan pagi itu di kedai yang anda suka itu. hahah.

hanimndroid berkata...

hahaha, biasalah budak zmn skg ni abg adam, memang xreti nak mintak ijin bagai. maafkan je la mereka, dan lelapkan mata, nt sakit hati... hehhe

sy glance through shj! bila a.adam tinggal jejak di blog, sy kunjung kembali. bila tgk betul2, iya lah!! ada dlm gambar tu, sipi muka kakak itu...

sudah lama xpergi sana, rindu, nanti lah! boleh tenet dgn amar dan akil. cilok dr rumah. tinggal lah mak bpk budak, sy xmau bawak.

eh mcm pantun, ah, dah sawan ni.
slmt tgl

amANI berkata...

::hanim::

takpe2, saje je gertak. hahah, tak takut kan?

ehh, nak amik budak berdua tu tolong jaga kat rumah bagi kami keluar berdua pon boleh. hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...