Advertlets

Jumaat, Februari 27, 2009

Jalan-jalan cari jalan lagi

~Semalam~

Aqil: "Nak (jumpa) tok, uwan, cik Yam, asu, kawan (zahin), A'a (zahra) "
Aku: "Ok, Nanti esok baru kita nak pegi, ni abah baru nak pegi keje ni"
Aqil: ---Teriak---


Semalam dan kelmarin punya cerita. Seharian tak bleh masuk blogspot.

~Hari ini~

Malam ni nak pegi KL, Yam dah nak balik NZ kembali, esok tengahari naik kapal terbang (muda remaja lagi dah bleh naik penerbangan antarabangsa, aku umur 25 baru dapat). Nak juga amik jersi yang Raman kirim pulang. Nak try jugak rasa tol sebelum naik harga (diskaun 10% lewat malam tu ada lagi ke?). Balik nanti cari jalan lain yang kurang tol. Nak juga rasa tido kat rumah kosong di USJ3/1A. Nostalgia ni. (Shidah dan Raman, sila jeles). Red, parti bujang takde ke? dekat2 nak kawen dah ni? Kot bleh berganding bahu dengan Duta untuk parti mendapat kerja baru di stesen petrol, eh bas kan, eh radio ke? ke tv ek? Aku inginkan makan percuma yang mahal. Hahah.


5 ulasan:

shida berkata...

apekah tido di rumah USj3/1A? nostalgik la..ishk2..sob2..oh, baju aqil ngn ammar aku tak sempat pos lagi..nntilah bulan 3 ke 4 boleh la aku pos..bila aku dah tak bz..(konon..padahal semakin pecah pale).

saifulazrul berkata...

Saya umur 26 baru rasa naik kapal terbang. Oklah umur 25...

Anak saya umur tiga bulan dah rasa naik kapal terbang dah...

amANI berkata...

::shida::
Hahah, siap berapa kotak dah buat citrus yang telah di infraredkan?

Baju kemeja tu ke? kalau saiz besar, takpe la tunggu2 pun.

::saiful::
Heheh, 25 tu penerbangan antarabangsa. Merasa la jugak. Ye, Aqil & Ammar pun tak masuk setahun dan naik kapal terbang. Anyone can fly.

ayen =D berkata...

eee.. geramnye budak kicit ni posing.. cubit kang..!!!

abang adam, ain link abg adam pny blog kat ain.. hahaha.. baru nk gtau hehe

amANI berkata...

::ayen::
sedap hati je nak cubit anak orang ek.. haha.

letak la ain, lantak la. (sebab berirama je letak lantak nih)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...