Advertlets

Khamis, Oktober 28, 2010

Jemputan Majlis Perkahwinan - Abdul Rahman & Fadhila 7 November 2010

Salam untuk semua yang mengenali dan dikenali.


Saya dengan ini berasa sukacita ingin menjemput rakan-rakan sekitar Lembah Klang yang berkelapangan untuk menghadiri majlis perkahwinan adik saya, Abdul Rahman dan pasangannya Fadhila yang akan diadakan seperti berikut:


Ahad, 7 November 2010, 
Dewan Sri Delima, Kompleks Sukan PKNS
SS7, Kelana Jaya, Selangor


Disertakan kad jemputan dan peta untuk makluman dan perhatian pihak rakan-rakan. Klik untuk melihat imej yang sangat jelas lagi terbaik.







Abdul Rahman merupakan salah seorang watak sampingan yang tak berapa penting dalam slot Sinetron Dramalova di sini, tapi kewujudan watak beliau memperkuatkan lagi penceritaan salah satu siri SD ini, jadi secara tidak langsung mensedapkan siri SD ini. Bagi sesapa yang nak melihat sebuah majlis perkahwinan penuh warna-warni seorang jurutera stesen janakuasa elektrik yang buta warna (kombinasi hijau) bersama pasangannya yang sama cocok, sama padan, marilah meluangkan masa bersama.


Tapi aku rasa, sesi bertemu penulis blog ini lagi penting kot dari majlis ini, maklumlah glemer dan disukai sehingga ke negara Lithuania. Penulis blog ini akan memakai baju melayu leher bertulang belut sedondon kaler hijau seisi keluarga jahitan Ah Soh, kedai jahit Chabang 3 Berangan. Fuh, baju pon ada orang yang jahitkan, glemer la katakan. 


Ahmad Sepawi, Juan Nazlan, Nor A dan Helmi M, harap anda membaca dan boleh melapangkan masa. Untuk geng-geng @Lambaian yang berada sekitar KL pon dijemput hadir. 


Harap sapa yang berkesempatan nak datang, boleh la  bawa seringgit dua buat anak-anak aku  meninggalkan komen dibawah atau sms je aku untuk konfermation. Boleh la aku tertunggu-tunggu. Datang jangan tak datang ye.

3 ulasan:

raman berkata...

incik..nurfadhila ye bkn norfadhila..sile lbh sensitif terhadap bakal adik ipar ye hahaha..kepada pegikut tegar blog incik amani, anda sume dijemput hadir..mekasih.. :-)

noorafzan.blogspot.com berkata...

jap, @lambaian..?
abdul rahman?
siapa eh?

pepun tahniah tuk beliau.

Adam Ruslan berkata...

^raman^

Aku dah cuba berhati-hati dengan ejaan nama. Salah jugak. Haha.

^afzan^

Ini adik A.Adam la. Tapi geng @Lambaian nak datang pon xde mesalah nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...