Advertlets

Rabu, Mac 24, 2010

Setelah Butang Power Dibuka

Butang power yang selama ini disimpan dan terjaga rapi telah dibuka. Butang ini memang sengaja disimpan kerana riak dan takbur adalah merbahaya buat hati yang tidak 'releks-releks'.

Bagaimanapun, keputusan telah dibuat untuk membuka butang power ini. Ini adalah kerana keterujaan membuat blog dirasakan terlalu rutin sejak kebelakangan ini. Maka, keterujaan baru diperlukan untuk hati yang terlalu 'releks-releks', jadi keputusan untuk membuka butang power tersebut dilakukan.

Setelah seminggu butang power dibuka. Aku telah mendapati hasilnya, walau tak seberapa. Blog ini telah dijejaki oleh beberapa pencari kata kunci. Berikut adalah hasil dari pembukaan butang power.

1. Contoh Slogan Dutchlady - 22 Mac 2010
2. Kedai Putu Mayam Skudai - 23 Mac 2010
3. Kisah Kaka Adik - 24 Mac 2010

Ini semua pencarian yang sangat sesat lagi menyesatkan. Aku sangat berterima kasih pada Lebai google kerana menyenaraikan pencarian tersebut ke blog ini. Sangat tidak bermakna dan tidak membantu langsung kepada penjejak kata kunci yang datang ke sini.

Tapi bagi pencari kedai putu mayam Skudai, aku boleh mencadangkan kedai putu mayam di Jalan Penyiaran sebagai alternatif. Kedai ini memang rare. Sebab hanya jual putu mayam boleh buat sebiji kedai. Sekian.

Nota kata kunci amANI : Kalau tuan bijak laksana, butang power itu apa? Hahah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...