Advertlets

Ahad, Januari 31, 2010

Tulis-tulis - Bertukar

Bulan Januari ini memang bulan bertukar.

Aqil dah bertukar dari status kanak-kanak banyak masa terluang menjadi seorang pelajar taska suka teriak pagi-pagi.

Ammar dah bertukar dari status anak bongsu kepada bakal abang.

Ezi dah bertukar dari status ibu beranak dua kepada ibu dengan kandungan di dalam perut. 'Buatan orang' mengikut kata doktor.

Aku dah bertukar dari status rilek-rilek pergi kerja balik makan tengahari kat rumah kepada bersesak-sesak tunggu lampu trafik sebelum sampai opis yang dah jauh dan makan kat kedai.

Apa pon, semua status bertukar ini adalah takdir dan rezeki. Dah doa pon tiap-tiap hari mintak murah rezeki, jadi bila dah dapat, kami bersyukur. Harap kami dapat menyesuaikan diri dengan status BERTUKAR kami.

Notakaki amANI : Agak-agak bulan depan blog ini akan bertukar menjadi blog TERBENGKALAI tak? Hahah.

12 ulasan:

ayen =D berkata...

comel lah status Aqil.. hehehe..

ala.. jangan lah terbengkalai..!!

don berkata...

congrat atas penghijrahan..semua rezeki Allah, Alhamdulillah... aku sudah rasa tergugat dgn kehadiran kwn yg bakal beranak 3 ni..ok kena set plan baru...hhehehh

Saiful berkata...

tahniah dia tas kerja baru and bakal dapat baby.. nih berjangkit ke ape nih..

a z m i r berkata...

cograts..alhamdulillah syukurrr..

arzameWenger berkata...

baru je menyamakan kedudukan, dah adam dah nak score gol ketiga

shooter berkata...

congrat. aku nak pi JB jenjalan lah nanti

amANI berkata...

^ayen^

Tengah menyesuaikan diri. Susah jugak nak sungkit kekunci laptop baru ni.

^don^

Haih, nak start production baru jugak? Gigih!

^Saiful^

Heheh. Mekasih. Memang berjangkit la rasanya.

^Arzame^

Weih, hang kan perancang tengah.

^Shooter^

Mai jangan tak mai, rumah aku sederhana buruk ja. Erik tengok mesti tak jadi masuk.

NorAlHidayah berkata...

alhamdulillah.. semua pertukaran menjadi lebih baik dari yg sebelumnya..
tahniah utk seisi keluarga diatas pertukaran memasing.. :)

d u t a berkata...

+ life change +
mmm... amin. rezeki melimpah ruah! mmm... team bola ke? or team netball?

shooter berkata...

+life change+
duta dah pakai iphone 3gs

noor afzan berkata...

wah..kak ezi dah kena buatan orang..
Alhamdulillah..
rezeki tu namanya..=)

amANI berkata...

^Nor Al Hidayah^

Mekasih. Tengah berusaha lagi menyesuaikan diri dengan perubahan.

^Duta^

Setakatni duk timbang-timbang team sepak takraw dulu.. Hahah.

^Shooter^

Oit, iPhone, logik la sebab ada dia ada Mac. huhuhu..


^afzan^

Ha'ah, syukur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...