Advertlets

Sabtu, Mei 01, 2010

Kisah Aku dan Nor A #3

Macam biasa. Tak sah kalau tiada penulisan blog bersiri yang tidak melintang rentang. Kali ini, aku hantar kisah Nor A ke blog @Lambaian. Baru la audiens yang lebih meluas. Ye dak? Err ada ke audiens kat blog ni? Suram je rasa.

Dapatkan kisah aku dan Nor A # 3 di sini.


Ada masa luang, aku sambung lagi kisah # 4 di sini pulak. 

Heheheh.



5 ulasan:

d u t a berkata...

haha link sebegitu sekali?
siaran berbayar ke?

amANI berkata...

^duta^

Takut mouse pointer kecik sangat, klik tak kena. Hahah.

~ fiza berkata...

jangan lupa smbung tau hehe
tak baik buat orang tertunggu2...hihi

arzameWenger berkata...

rm70 tu baru permulaan harga sebuah perkataan baru "BOBOS"

amANI berkata...

^Arzame^

Err, aku ingat-ingat lupa dah sebenarnya cerita nih.. Hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...