Advertlets

Jumaat, Mei 21, 2010

Kanak-Kanak Memang Riang XXVI - Moto



Lama jugak tak ada gambar dalam blog. Tapi bukan ada yang komplen pon. Jadi untuk merehatkan kekunci-kekunci huruf buat sementara. Kita buat cerita gambar bergerak-gerak. Punya la jakun sebab baru tahu buat gambar boleh bergerak-gerak. Sebelum ni jakun sebab tahu edit gambar bubuh katun-katun je.

Di dalam cerita ini, ia menggambarkan .................. (ah, pandai-pandai la hangpa sambung sendiri).



4 ulasan:

d u t a berkata...

transition antara satu image dengan image terlalu cepat. wah gitu kena komen. hahaha... amatur lagi kan? hahahha

amANI berkata...

^Duta^

Kalau kena komen dari Mr Photoshop, aku terima je. Ia agak laju supaya memberi peluang kepada pengguna internet dailup untuk tengok sama2.

Dah diubah untuk kemaslahatan semua.

noor afzan berkata...

uii..cepat bebenor..
x sempat baca..

amANI berkata...

^afzan^

Takpe, boleh baca banyak-banyak kali. Heheh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...