Advertlets

Jumaat, Mei 28, 2010

Catatan Diego - Laju@Lancer

Semenjak ada Lancer GT 2.0, kedudukan geografi dan pemboleh-ubah masa bukan lagi berkadaran seperti dahulu.

9 pagi di Tampoi, 1.30 tengahari dah tercongok di Mentakab. Termasuk pakej sarapan+lunch di Seremban.

5.15 pagi di Skudai, 8.30 pagi dah ready di pondok gad di Meru. Siap makan nasi lemak di Seremban. Bila sampai rumah, azan Asar baru berkumandang.


Tapi Lancer GT 2.0 masih tetap segan melayan ajakan mesra GTR R35 yang melintas di depan. Mahu tapi hormat.

 

8 ulasan:

Juan Nazlan berkata...

alhamdulillah.. sudah beli kereta idaman.. tahniah wei..

don berkata...

aah..congrat....semoga makin murah rezeki....InsyaAllah

amANI berkata...

^Don Juan de Marco^

Sila telusuri Catatan Diego sebelum ini dengan lebih rinci. Heheh.

Juan Nazlan berkata...

hehehe.. dah bleh agak dah semalam.. tapi diego ni bukan leh caya sgt.. suka main teka teki.. hahahaha.. (ni mesti part sebelah pemandu.. hehehe) tapi aku syak ayat tu ditukar utk mengaburi mata pihak lawan.. lalalalalalala

amANI berkata...

^Juan^

Ayat tu memang macam tu sejak diterbitkan sebelum ini lagi. Hahah. Macam main chess jugak, kita boleh pikir 3-4 step di hadapan.

Juan Nazlan berkata...

hehehehe.. malam tadi boleh pulak aku mimpi diego bawak lancer berekzos perang.. racing habis.. serius tak tipu..

Juan Nazlan berkata...

lupa plak.. lancer tu kaler merah..

amANI berkata...

^Juan^

Wooo.. ini kira sudah mengambil serius apa yang tidak serius nih..

Aku aminkan dulu banyak2.. Rezeki kita tak tahu kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...