Advertlets

Ahad, Jun 07, 2009

Hari Ini Hari Minggu

Hujung minggu kali ini adalah siar-siar dan bermesyuarat AGM.

Tapi itu tidak bermakna tak boleh bawak anak-anak main air. Ringkas jelah, ini gambar semalam. Aqil yang tidak lagi mengendahkan ibu bapanya ketika main air di pantai Selat Melaka.

Tiada teknik istimewa untuk mengambil gambar ini. Point and shoot je.

Orang super ramai di pantai PD. Cuti sekolah la kan. Selamat berhari minggu.

6 ulasan:

duta berkata...

+ pasir putih tepi pantai, ombak saling berkejaran, kau lari aku mengejar, di antara deru rindu... kita berdua +

hahahha

redghost berkata...

pagi-pagi makan nasik, tumpah kuah atas baju, ewah cik duta merindu, skang keje tak jumpa kawan dah ke? sekian....

duta berkata...

+ ketemu +
sukar utk ketemu. masa yang tak menentu. time org bersuka ria nonton tv, kami sibuk menyediakan bahan terkini... nanti kalu dah bagi yang lama, dianggap basi...

redghost berkata...

buka tv pagi-pagi,menunggu duta keluar tv, setiap hari ntv, bila duta nak muncul ni? kami asik menunggu aja, yang keluar saripah salwa.

amANI berkata...

wahahah.

Sorang nyanyi lagu.

Sorang lagi balas pantun yang tiada pembayang mahupun bayang-bayang.

Jadi aku kasik pepatah je lah.

"Bagai cencaru pulang petang"

Sebab ada kene mengena dengan laut sikit. Hahah.

biskutrajin berkata...

saya try nak upload pic PD 2 kat picasaweb KLM...tp x sure pulak URL dia...kak izi tau x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...