Advertlets

Jumaat, Julai 29, 2011

Harimau Malaya (1-1) Singa Pura-pura (Agg 4-6)

 Awas, mereka mudah patah, retak, pecah dan tergolek terguling-guling jika tersentuh.

 Kepalanya tidak boleh terkena apa-apa objek keras. Terutamanya siku rakan sendiri.

 Kaki ini jika tersentuh hujung but lawan, pasti terpatah tulang tibia.

 Pakcik ini bukan sahaja overweight dan warga emas, tapi turut mengidap osteoperosis. 

"I think my players played good and disciplined football. Everyone in the team was at their best." - Raddy Avramovic.

"If they can improve our football then why not," he added.  

*************
Kenyataan jurulatih Singa pura-pura memang tepat lagi bernas. Pemain mereka memang akan terus maju di bidang rancangan realiti pada masa akan datang. SAFUNDI mungkin?
Kalau melawan Indonesia, kita hanya perlu melawan sinaran laser dan buluh runcing, tapi dengan Singa pura-pura, kita perlu melawan pelakon-pelakon gusti yang underweight, overweight, underage dan overage. Ini menyukarkan pemain Malaysia untuk bermain bolasepak kerana bimbang dengan keselamatan dan kesihatan pemain Singapura-pura jika terlanggar atau terbertuh mereka.

Makwe medic Singa pura-pura pula mempunyai kuasa pemulihan yang begitu menakjubkan, dengan berbekalkan pek ais sahaja semua pemain mereka pulih selepas diusung keluar. Peh, pek ais tu mesti mahal macam produk MLM kan?

Kepada semua pemain Singa pura-pura, diharap minum susu penguat tulang dan semoga dijauhkan dari penyakit osteoperoris, terutama untuk yang sudah lanjut usia. Yelah, Piala Dunia lagi 3 tahun. Lama lagi tu.

Sumber berita : NST

Sumber gambar : Berita Harian Online

Sumber edit gambar : Mikrosof Powerpoint.

4 ulasan:

shooter berkata...

tetapi mereka tetap menang. aku tensen. sekian

Diego Amani berkata...

^shooter^

Sebab depa menang la keluar cerita ni. Hahah.

~ fiza berkata...

hehe sakit hati je tengok kelakuan depa tuh....

Diego Amani berkata...

Fiza

Ha'ah, tapi ni la bola sepak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...