Advertlets

Khamis, Julai 14, 2011

Arsenal Asia Tour 2011 - Malaysia (Training & Match)













Drama seperti biasa.


Mohd T - 'Aku mana tahu nak naik LRT pergi Bukit Jalil. Aku ikut sorang mamat pakai baju Arsenal yang aku jumpa kat KLCC. Dia pegi toilet, aku ikut, dia beli tiket aku menyorok. Sampai je Bukit Jalil, dia blah cepat-cepat'


Nor A - 'Kat luar tadi ada la rasa macam kat The Emirates. Masuk dalam ni dah rasa macam tengok liga Malaysia pulak'


Paleo - 'Aku folo sebiji kereta Kancil ada lambang Arsenal nak sampai sini'


Raman -'Mana? Mana? Mana?' (dia tunggu dari kol 6 petang untuk kami semua sampai, sian dia).


Ezi -'Mana satu Wenger nya? Nampak semua boroi je yang pakai baju putih, tua pulak tu'.


Aqil -'Abah, nak berak!'


Ammar -'Abah suka yang mana?'


* Pembaca yang budiman, kalau-kalau duit banyak sampai tak tahu nak buat apa, belanja la aku tengok Arsenal kat The Emirates pulak ye. Bukit Jalil aku mampu la. 


 ** Sedutan Julai 2009 - Notakaki amANI: Kalaulah Arsenal pulak yang datang Malaysia nanti, aku nak beli skaf yang tulis dua-dua. Malaysia dan Arsenal. Yeah sudah tercapai!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...