Advertlets

Khamis, Januari 06, 2011

Diari Tahun Baru Adebayor

"Wahai diari.

Bengang betul aku dengan Toure semalam. Ada ke dia sepak kaki aku. Takel je sudah la. Ini nak sepak-sepak pulak.

Eh, mak aku pon tak pernah tekel aku dari belakang tau.

Kalau patah kaki aku, cemana aku nak pindah Real Madrid nanti? Mourinho nak pinjam aku tau. Gaji aku kat Man Citi ni dah la sikit, tak dapat main pulak tuh. Untung-untung pegi Real boleh la up gaji aku. Gila la Toure tu. 

Toure tu apa dia tau? Mentang-mentang adik dia ada kat sini. Boleh la ek lebih.

Ada Mourinho nak ke dia? Eh, boleh blah la Toure. Tak de hati aku nak main dengan kau!

Mengada ikut aku masuk Citi, pastu nak ek lebih plak. 

I star u know? Togo people know me onli, nearly people want to kill me cos I play terer-terer, gun shot everi where to my bus las time"

Adebayor menghabiskan tulisannya di diari peribadinya dan sehari selepas itu, duduk sahaja di bangku simpanan. Nak seret lutut kat padang Emirates pon tak kesampaian.

Toure adik beradik jugak yang berhempas pulas menahan serangan berbisa Arsenal. Boleh la seri. Main defend 2 lapis sampai 9 orang. 

*Kredit gambar dailymail.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...