Advertlets

Selasa, November 09, 2010

Tahniah & Syukur

Syukur dan lega. 1 kali terus jadi.


Aku kalau boleh memang nak mengarang cerita 4 hari 4 malam lagi sekali. Last cerita 4 hari 4 malam adalah masa kenduri Yah. Tapi audiens aku sekarang cuma Yam sorang je di NZ jadi, harus ke Yam aku cerita semua?


Buat masa ini, syukur alhamdulillah semuanya sudah selesai. Majlis tahlil + doa selamat + aqiqah, majlis nikah, kenduri belah Dila, kenduri belah Man semuanya sudah dilaksanakan dengan jayanya. Itu yang 4 hari 4 malam tuh.


Menu pon pelbagai. Rendang itik, kari kepala ikan raksasa, daging kambing masak 3 jenis, nasi putih, air sirap untuk hari Khamis, nasi campur dan lauk kenduri nikah hari Jumaat, nasi kenduri Putrajaya hari Sabtu, nasi kenduri Kelana Jaya hari Ahad. 4 hari 4 malam.


Tambah lagi Aqil berparut kat dahi 3 hari sebelum kenduri kemudian sakit gigi pada hari kenduri, Ayman ber-ber masa kenduri, Ammar lena sebelum amik gambar sefamily. Baaanyak la lagi. 


Saffone, Saujana, Akbar dan kumpulan The Percussion (entah betul ke tidak nama ni) semua menyanyi. Sapa tak datang memang rugi.


Untuk rakan-rakan yang datang dan mengirim sms, mekasih bebanyak. BBQ nanti kita jumpa lagi (tag: pawie, botak, azam, fahmi)


Apa-apa pon, cerita itu semuanya tinggal yang indah-indah sahaja untuk dikenang dan dibawa kehadapan untuk kenduri yang akan datang. 


Untuk Raman dan Dila. Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. Semoga pertalian keluarga antara kalian dan kami akan lebih erat dan berkekalan.  


Sekeping gambar dah la yek. Heheh. 

2 ulasan:

ayen =D berkata...

msti macho Aqil ada parut.. ehehe..

Diego Amani berkata...

^Ayen^

Macho.. macam Chang Kong. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...