Advertlets

Ahad, September 05, 2010

Hari Ini Hari Holiday!

Dengan ini, saya Serai Pendekar Berprestij Diego Amani Yang Sentiasa Berbahagia berbesar hati ingin memaklumkan dan mengumumkan bahawasanya hari ini adalah hari Sunday! 

Kita holiday!

Semoga semuanya bersukaria dan berbahagia walaupun berpuasa di hari holiday yang bermakna ini.  
 
Mekasih banyak-banyak kepada mak untuk hari ini 30 tahun yang lalu. 

Sekian. 


 
Brader nih sengih pada hari ini tahun yang lepas. Hari ini tahun ini, dapat dengar suara je. Huhu.

4 ulasan:

saiful berkata...

Selamat Hari Lahir Adam, Semoga panjang umur dan murah rezeki, InsyaAllah...

kaler_pensel berkata...

Adam..aritu dah dtg lalu sini tp bole terlupa plak nk tinggal komen..kakaka..so, happy belated besday my dear brother! semoga pertambahan usiamu diberkati-Nya dan lebih dekat pd-Nya..selamat juga untuk menyambut kelahiran hero yg ke-3! insya Allah.. oh hadiah bole nk kasi, tp nak alamat rumah bru..hehe

ayen =D berkata...

hehehe.. nk wish gak la..
happy belated besday..

lepas ni ada ramai lagi tersengih slain dri brader dlm gambar u hehehe

Diego Amani berkata...

^Saiful^

Mekasih. Sama juga untuk keluarga Saiful.

^Kaler_pensel^

Hoho, ada hadiah? Boleh je. Kirim nanti kat pak n mak masa dorang pegi sana la. Auckland tak gempa bumi kan?

^ayen^

Mekasih. Ye, lagi ramai sengih lagi meriah.

Nak join sama ke? Silakan berusaha. Hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...