Advertlets

Sabtu, Ogos 21, 2010

Selamat Ulang Tahun....

Semalam, genap 5 tahun sudah kami menikah.  Statistik menunjukkan bahawa 3 orang anak untuk tempoh 5 tahun adalah perkara paling normal. Yang abnormal ialah 4, 2 atau 1 sahaja. Hahah. Kamon wei.

Pak pula menjejaki 57 tahun. Umur sedap-sedap dengan perkataan pencen. Target sebelum pencen, cucu pak dah ada 10 orang? Heheh. Raman dan Shidah, berusahalah!


Selamat ulang tahun!


Masih memegang kepada plan nak sambut anniversary di sebuah pulau. Haih. Tolong plankan wahai sesiapa yang abah dia ada resort dan bermurah hati nak sponsor kami berlima ini. Hahah. 

Azam & Fahmi, macam biasa. Selamat anniversary juga.

11 ulasan:

noor afzan berkata...

wah2..
sudah 5 tahu berlalu ye..

layout baru juga nih..
Berbuka Puasa ala ala di Seoul Garden

AMMOSHAM berkata...

ada peluang tambah bini woi! keh keh keh

d u t a berkata...

bro sham : kalu satu bini dah jadi besar mcm ni, kalau dua mau pecah kereta nasional tu ( ops dah pakai setanding staff fel*a ke ?)

anyway, tahniah atas 5 tahun itu!

amANI berkata...

^afzan^

Wokeh, mekasih..

^Ammosham^

Try dulu tengok macamana..

^Duta^

Besar? Pinggang ke keluarga? Heheh.

Ko agak-agak nanti dah 5 tahun cemana gamaknya? Dah jadik hos Roda Impian mungkin?

Juan Nazlan berkata...

tahniah... minggu depan aku plak.. hahaha

amANI berkata...

^Juan^

Tahniah (dibawa kehadapan) la macamtu jugak. Hahah.

abong berkata...

happy 5th annivesary adam and ezi

~ fiza berkata...

selamat ulang tahun a.adam n k.ezi....
semoga thn hdpn dpt puteri plak ye... hehe blh tlg k.ezi wat kek utk amar hehe

amANI berkata...

^abong^

Mekasih..

^fiza^

Tahun depan? Hoho, meh tolong jadik bibik kejap boleh?

~ fiza berkata...

boleh2...no prob hehe

saiful berkata...

Saya hujung tahun ni baru genap 5 tahun tapi baru 2 bilangan anak. InsyaAllah lepas sikit ulangtahun akan jadi 3.

Apa pun, Selamat Berbahagia selamanya, InsyaAllah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...