Advertlets

Jumaat, Februari 26, 2010

Catatan Diego - Status@Buzz

Sape pernah jumpa status En Diego dalam FB? Memang jarang sangant nak jumpa. Memang la, dia pemendam perasaan serta tidak suka berperasaan di dalam FB. Mana nak kongsi sume menda hal dia dalam FB. Tapi sebagai orang yang lagi perahsia dari En Diego, aku nak berkongsi status-status gempak gedabak En Diego yang dia cuba sembunyikan sebelum ini. Kira siri esklusif la ni. Dia pon rajin jugak dalam hal ehwal social networking nih sebenarnya.

Sumber: GeBuzZ (adik ipar Google Buzz)
Send by CSL Blueberry II (Tv antenna included)

11 Februari 2010 yang cerah

8.29 - Hari ni nak gi KL. Meeting...

9.32 - GM dah siap! Gerak dulu yup...

10.00 - Dah atas haiway, MD bawak kereta, GM duduk sebelah, SM belakang GM, aku yang takde apa-apa M, duduk seat belakang MD. Cenggini rasanya kerusi kulit binatang C200 Kompressor.

11.32 - Siot, boleh pulak SM mintak tengok jam Rolex GM. Mujur Q&Q aku dah 2 bulan rosak. Kalau tak... Haih..
12.35 - Dah sampai KLCC.. Makan time..

12.54 - Tengah makan nasi Vietnam! Nyum nyum....Kerusi dia kaki tinggi sangat...

1.22 - Jalan-jalan tengok Parkson.. GM yang nak masuk.. Dalam KLCC punya Parkson lain kot..

2.01 - Tengah tunggu pas keselamatan. Meeting bila-bila masa sahaja.

2.13 - Semua dah ready nak meeting. Apesal semua orang ada laptop dan Blackberry atas meja? (Cokia aku simpan dalam poket dalam-dalam).

3.03 - Kata nak briefing marketing kejap je, ni dah sejam briefing dah ni, bila nak start bentang report nih?



5.35 - Yeay.. meeting dah setel.. Mesti jem nak balik..


6.45 - tengah akan malam... McD... GM pulak yang drive balik.


7.27 - Semua dah diam. Takde sapa-sapa nak bersembang dah..Dah kat Nilai.


8.33 - Erkk.. aku terbedengkur!.. agak-agak MD perasan tak?..


9.59 - Selamat dah sampai opis.. Nak cari Petronas... Semayang..


10.33 - Anak-anak dah loncat-loncat depat grill pintu.. Fuhh sampai jugak.. esok keje macam biasa... Haih..


Notakaki amANI : Amacam? Eksklusif tak pendedahan aku? Tapi aku masih musykil tentang keperluan Diego untuk menGeBuzz. Sebab setahu aku, dia mana ada follower atau friends dalam akaun dia. Budget selebriti kot Diego nih. Hahah.

2 ulasan:

d u t a berkata...

mmm bila internet di hujung jari... apa salahnya berbicara sesuatu yg tak bisa diungkapkan dgn kata2

Adam Ruslan berkata...

^duta^

Hujung jari aku belum ada internet sepanjang masa. Heheh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...