Advertlets

Sabtu, Oktober 01, 2011

Kemaskini Status

Mengemaskini status di FB bukanlah untuk aku, sebab di FB ada 365 orang yang sentiasa bersedia mencerna segala status FB aku. Tambah lagi kalau-kalau yang mana tersangkut Friends of Friends pon boleh baca juga. Lagi dengan stalker window sebelah bucu kanan. Jenuh. 

Di sini hanya ada 4-5 makhluk yang tidak dikenali yang saban hari masuk menghadap untuk mencerna menda alah yang tidak boleh difahami dengan akal fikiran yang ringkas. Bak kata Ezi, aku menulis macam perempuan. Meleret-leret, panjang, tak tentu hala serta berceloteh seakan perempuan. Mujur aku dah tukar kata ganti nama jadi Diego Amani, kalau tidak mesti ada lagi komen seperti ini: 

"Kak Amani punya blog memang BEST!!!, terulung di dunia dan mempunyai potensi yang belum habis digilap, sayang tak ramai orang baca blog yang berkualiti sebegini."

Baiklah, di sini hanya ingin mengemaskini status semasa yang berbunyi begini.

Tahun ini, kami sekeluarga tidak langsung mempunyai kek majlis sambutan hari ulang tahun kelahiran atau apa-apa jenis ulang tahun sekali pon walaupon kami berpeluang sebanyak 5 kali untuk sambutan hari ulang tahun kelahiran dan sekali untuk sambutan ulang tahun perkahwinan. Kesemua 6 kali peluang dilepaskan begitu sahaja. Jadi adalah baik kalau kami dapat beli kek dan tulis segala 6 peristiwa tersebut di atas kek tersebut dan potong mengikut urutan. Walaupon begitu, kek sekarang ini tak banyak yang sedap dan memenuhi selera kami, setakat hiasan lukisan atau kaler yang berbentuk Ultraman, itu hanya untuk santapan mata. Mungkin tak ada la kek jawabnya untuk tahun 2011 ini nanti. 

Ok, tak adakan rentak penulisan dan seperti seorang perempuan yang suka bercakap tak jumpa trafik light? Ataupon seperti seorang lelaki yang suka berceloteh dan bercakap tak renti-renti macam keretapi? Untuk makluman 4-5 kerat pengunjung yang tidak dikenali, aku merupakan seorang yang sangat pendiam dan suka memerhati. Sekian. 

Lagi bukti untuk seorang lelaki yang serius lagi pendiam dan suka memerhati. Sila layan lagu yang menjadi peneman tidur masa aku tingkatan 3. Sedap gila satu kaset itu.  




1 ulasan:

ayen =D berkata...

pendiam ker? hahahaha..
teringat masa ABANG amani cuba beri direction senibong dan lain2 tempat makan masa open house haritu.. last2 ain gi layan aqil dan amar tiru gaya ultraman.. =D

ala.. pempuan tulis/cakap/bertindak macam pempuan sepenuhnya tu bukannye 100% bagus pun.. sama gak sebaliknye.. we read what we want to read kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...