Advertlets

Isnin, November 24, 2008

Pak DPKSP III

Berita terkini lagi moden, smalam, Ahad jam 10.00 pagi, tak sampai 2 minit pas aku tepon pak, pak tepon aku smula. Doktor dah bagi dia keluar wad. Haha. Doktor kata kondisi luka very good, boleh discharge dah nih harinih. Nanti Khamis datang semula untuk cuci dan mungkin buka balutan di peha yang diambil kulit itu.

Aku tak update pasal pak selepas pembedahan sebab esok & lusa nya aku telah berangkat ke Singapura untuk menganjurkan seminar syarikat sambil memberi sebuah dua ceramah teknikal pada para jurutera dan pengurus teknikal (gila power kan aku?), aku dapat sms dari Qis lepas je post update II tapi tak sempat nak menulis semula. Gambar terbaru? refer link sebelum nih, aku letak lagi 3.

Sekian.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...