Advertlets

Isnin, April 21, 2008

"JB-KL-US-KL-Kulim-JB -SG-JB-Kulim-JB" 29 Mac-27 April

Ye, mengikut tajuk seperti di atas, belum tamat lagi perjalanan ulang alik aku untuk sebulan nih. Penuh dengan aksi menaiki kapal terbang, teksi, bas, MRT, dan segala pengangkutan awam yang ada.

Aku nak ulas lanjut pon rasa berjela.. so maybe akan di peringkat2 kan mengikut trip pejalanan.

Secara ringkas, aku ada tugasan diluar negara, ke Amerika. Phoenix dan Los Angeles. Jangan jeles. 3 hari di Phoenix dan 3 hari di LA. 2 hari dalam kapal terbang. Bertolak dari KLIA 5 April, tiba di KLIA semula 11 April.

Pulang dari US pada 11 April aku memandu ke Kulim membawa anak2 dan isteri ke rumah pak n mak. Kebetulan ada cuti di Johor, dapat la sehujung minggu disana.

Aku bawa plak kete Gen2 tuh balik ke JB dari Kulim, keje hari Rabu-Khamis-Jumaat. Pastuh masuk Singapura hari Ahad.

Dari Isnin sampai Jumaat (14-18 April) aku dalam kelas, bersiap untuk menduduki peperiksaan sijil getaran peringkat dua. Kelakar la plak bila tukar BM. Haha.

Selesai kelas di Singapura, aku ada seminggu untuk bekerja di JB sebelum balik ke Kulim semula pada Jumaat malam 25 April untuk mengambil anak2 dan isteri. 27 April aku akan naik AirAsia balik ke JB. huhu. Haru sungguh sebulan yang ini.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...