Advertlets

Selasa, September 09, 2008

Kawan aku dan surat khabar gak

Memang ada benarnya kot kata Ezi. Budak-budak MRSM PDRM nih gila glemer..

Memang pon, MRSM PDRM telah melahirkan banyak selebriti/artis yang skarang dah suam-suam kuku tapi menyerlah suatu ketika dahulu.

Ada yang dah jadik penyanyi, pembaca berita, artis nasyid/hos rancangan, masuk surat khabar jadik saksi kes mahkamah, masuk surat khabar sebab buat kes jenayah (pukul ahli politik). Huii. Macam-macamlah.

Dah ni yang aku nak kongsi adalah rakan baik aku masa kat UTM dulu, Pawie. Berita Minggu amik umah dia buat artikel dalam ruangan dekor. Tak ke glemer.

Bila aku tepon, dia balas balik " Aku tak main la masuk dalam ERA just disebut nama je". Huhu.

Nah layan..

http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Sunday/Dekor/20080907103928/Article/

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...