Advertlets

Rabu, Februari 27, 2008

Mari mengemas

Baru mendapat ilham dan pendirian untuk menulis secara tegar.

Telah menetapkan untuk meneutralkan blog sehabis mungkin ke arah bahasa melayu. Tak kisah samada bahasa percakapan atau baku, janji bahasa Melayu. Entri lama nak dibiarkan saja dengan apa yang dah tertulis tapi entri akan datang akan berbahasa Melayu.

Segala susunatur blog yang boleh dialih suara, akan dicuba sebaik mungkin. Yang mana tak dapat nak ditukar, dibiarkan saja. Iklan juga telah dibuang, kerana niat berblog telah lari dari tujuan asal bila menggunakan iklan. Biarlah tiada hasil, yang penting niat asal memblog tercapai.

Bagi yang belum tahu, blog ini bertujuan untuk menjadi medium catatan bagi aku yang dah lama tak guna diari. Sekurang2nya aku boleh mendokumentasikan kehidupan yang dilalui hari ini/minggu lepas/bulan lepas dapat direkod buat tatapan masa akan datang.

Juga buat adik-adik aku (shidah, man dan yam) yang berada jauh diperantauan untuk mendapat sedikit berita dan hebahan terkini kami sekeluarga. Gambar dah ada, cerita pon kene ada la kan?

Setakat tu je hari nih. Aku masih menangguhkan hasrat menghebahkan blog ni kepada kawan-kawan. Nanti la. Segan. Haha.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Byk mase kome menulih blog..ape boss x bagi kerje ke huhuhu..

amANI berkata...

Tanpa Nama: mekasih kerana singgah menumpang lalu. Kerja tetap kerja. Banyak mana yang selesai pon tak kan abisnye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...