Advertlets

Ahad, Mac 02, 2014

Jalan-Jalan JB - Pesta Layang-Layang Sedunia 2014

Setelah 5 tahun tak pergi Pesta Layang-Layang di Pasir Gudang, kali ini kami repeat balik layan layang-layang besar di sana. Kali ini pergi waktu petang. Pesta nampak lebih meriah. Gerai jualan makin banyak. Pengunjung lebih ramai dan semua pakat nak terbangkan layang-layang yang depa beli di gerai jualan. Jadi bukan setakat layang-layang penyertaan pesta sahaja yang ada, pengunjung juga pakat eksaited nak menerbangkan layang-layang sendiri. Di tapak yang sama. Macam tak ada hari lain nak main layang-layang. Tapi dari pesta ini dapat la tengok orang duduk ja mana yang sempat dan redup semata-mata nak tengok layang-layang. Happening lah juga.

Kami memang datang semata-mata nak melihat layang-layang. Jadi lihat je la.








3 ulasan:

Aini Riza berkata...

hi..bestnya kalau dpt pegi.. sy kena promote psl pesta layang2 kat org luar.. tp x berkesempatan nak pegi.. jauh.. kalau empunya blog benarkan, sy nak minta kebenaran guna gmbr2 layang2 dkt blog akak nie..bole ke..

Diego Amani berkata...

Aini - Silakan untuk menggunakan gambar ini. Hanya kreditkan sumber gambar ke blog ini balik bila diterbitkan kat mana-mana nanti. Terima kasih.

BTW, saya 'abang' bukan 'akak' :)

Aini Riza berkata...

terima kasih ye.. nnt kalau dh dipublishkn sy kongsi sekali kt blog ni.. ops maaf..tersalah panggilan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...